hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بررسی راهکارهای رفع موانع توسعه گلستان در نشست دو جانبه رئیس کل دادگستری  و استاندار 

مسئولان ارشد قضایی و اجرایی استان

بررسی راهکارهای رفع موانع توسعه گلستان در نشست دو جانبه رئیس کل دادگستری  و استاندار 

 مسئولان ارشد قضایی و اجرایی استان به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت های قضایی و اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه استان دیدار و گفتگو کردند .

تعیین تکلیف طرح گردشگری ِ بر زمین مانده ی اسکله بندرترکمن  و بررسی مشکلات بزرگترین واحد تولید یُد خاورمیانه در آق قلا  مهم ترین محورهای این گفتگو بود که در دفتر  رئیس کل دادگستری گلستان برگزار شد .
حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان در این باره گفت: موضوعات و مباحث متعددی مطرح و قرار شد با استفاده از ظرفیت های حقوقی و قضایی برای رفع موانع تولید  به توسعه و رشد تولید  استان کمک کنیم و به روال گذشته در کنار دستگاه های اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه گام برداریم.
اسیابی افزود: فقط سال گذشته با استفاده از ظرفیت دادگستری استان و ورود از  باب حقوق عامه، 2 مرکز آنژیوگرافی دولتی بازگشایی و ارائه خدمات به بیماران قلبی از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: حل موانع حقوقی پتروشیمی گلستان هم یکی دیگر از اقدامات شاخص دستگاه قضا برای کمک به توسعه استان بود که پس از چندین نشست و با همراهی نمایندگان مجلس و استانداری، گره کور این پروژه  17 ساله باز شد و در مسیر اجرا قرار گرفت .
وی افزود: دادگستری استان در کنار  دستگاه های اجرایی  ایستاده است و از هیچ تلاش و حمایتی برای توسعه استان دریغ نخواهد کرد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد